USAID projekat “Diaspora Invest” predstavio je danas četverodnevni program edukacije za mala i srednja preduzeća iz oblasti prodaje i komunikacije.
Riječ je drugoj generaciji polaznika SME Sales and Communications Education Programa, koji je osmišljen i realiziran u saradnji sa predavačima Jasminom Hasančevićem i Mladenom Komaricom.
“Cilj je da kroz ovaj program, u vremenu pandemije Covid-19, nastavimo raditi na razvoju kapaciteta zaposlenika u kompanijama koje su zatražile tehničku podršku našeg Projekta. Imamo pozitivne povratne informacije od učesnika i učesnica. Ovo se može smatrati i nastavkom ranijih aktivnosti koje smo kroz program DBC Online realizirali iz Biznis centra bh. dijaspore, a gdje kroz komunikaciju sa poduzetnicima prepoznajemo koje su potrebe dodatne edukacije radnika”, poručuju iz USAID Projekta “Diaspora Invest”.
Dvadeset polaznika SME Sales and Communications Education Programa iz kompanija pokrenutih zahvaljujući investicijama bh. dijaspore, imali su priliku saznati više o tehnikama prodaje, korporativnom identitetu i psihologiji prodaje.
“Jasno je da postoji interes za edukacije koje na poseban način pojašnjavaju i posebne promjene okolnosti u kontekstu pandemije te načina kako komuniciramo u poslovnoj zajednici. Biznis centar bh. dijaspore i USAID projekat “Diaspora Invest” nastoje na ovaj način pomoći investitorima. Na tom tragu, želimo napomenuti da je još uvijek otvoren poziv za tehničku podršku kompanijama sa dijasporskim učešćem koji upravo i tako mogu prijaviti kakve bi treninge i obuke smatrale korisnim za razvoj vlastitih kapaciteta”, zaključuju iz USAID projekta “Diaspora Invest”.
Preuzeto: klix.ba