Danas je USAID-ov projekt “Diaspora Invest” predstavio četverodnevni program obuke za mala i srednja poduzeća u području prodaje i komunikacija.

Ovo je druga generacija polaznika SME Sales and Communications Education Programa koji je osmišljen i implementiran u suradnji s predavačima Jasminom Hasančević i Mladenom Komaricom.

„Cilj je nastaviti raditi kroz ovaj program, tijekom pandemije Covid-19, kako bi se razvili kapaciteti zaposlenika u tvrtkama koje su zatražile tehničku podršku od našeg projekta. Imamo pozitivne povratne informacije od sudionika. To se može smatrati nastavkom prethodnih aktivnosti koje smo realizirali kroz DBC Online program iz Poslovnog centra bh dijaspore, i gdje kroz komunikaciju s poduzetnicima prepoznajemo koje su potrebe dodatne edukacije radnika “, rekao je USAID-ov projekt” Diaspora Invest “.

Dvadeset sudionika Programa edukacije o prodaji i komunikacijama za mala i srednja poduzeća iz kompanija pokrenutih zahvaljujući ulaganjima iz BiH dijaspore, imali priliku saznati više o prodajnim tehnikama, korporativnom identitetu i psihologiji prodaje. “Jasno je da postoji interes za obrazovanje koji na poseban način objašnjava posebne promjene u okolnostima u kontekstu pandemije i načina na koji komuniciramo u poslovnoj zajednici.

Poslovni centar bh. Dijaspora i projekt USAID-a “Diaspora Invest” nastoje na taj način pomoći investitorima. S tim u vezi, željeli bismo napomenuti da je poziv za tehničku potporu tvrtkama sa sudjelovanjem dijaspore i dalje otvoren, koje mogu prijaviti kakvu vrstu obuke smatraju korisnom za razvoj vlastitih kapaciteta “, zaključuju iz USAID-ovog projekta” Dijaspora Invest”.

Preuzeto: klix.ba