Online konferencija “Women Champions in Diaspora Investments”, koja je okupila žene-poduzetnice iz različitih segmenata bosanskohercegovačke poslovne dijaspore, održana je u organizaciji USAID projekata “Diaspora Invest”.

Mensura Sušić i kompanija ‘Empress’ su pokrenuli brend opreme za vrt ‘Queen of Garden’, Lilijan Sulejmanović i kompanija ‘Te Ora’ su pronašle put do svih velikih prodavnica i trgovačkih lanaca u BiH sa čokoladicama ‘BarDo’.

Biljana Lovrinović je govorila o prekookeanskoj komunikaciji u vremenu pandemije i razvoju kompanije ‘Galop Digital’, a Emina Zahirović-Pintarić i Sara Suljanović su podijelile svoje priče o radu u civilnom društvu i projektima ‘Restart’ i ‘Naša perspektiva’ koji djeluju na poslovnom povezivanju dijaspore.

– Imali smo niz interesantnih tema i pitanja. Izuzetno nam je važno da na Međunarodni dan žena govorimo o ženama u poduzetništvu i njihovoj ulozi u ekonomskom razvoju BiH – poručili su iz USAID Projekta “Diaspora Invest”.

Projekat je predstavio i novi javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava kojem je moguće pristupiti na grant.diasporainvest.ba, a ovo okupljanje je bilo prilika i za razgovor o dosadašnjim iskustvima podrške dijasporskim investicijama te prilikama za nove saradnje i partnerstva u budućnosti – zaključili su iz Projekta.

Preuzeto: dijasporainvest. ba