Banjalučanin sa Švedskom adresom Mensur Zahirović, razvio je Easynote, novu generaciju softvera za produktivnost i saradnju u poslovnom okruženju.
Easynote je aplikacija koja se koristi za planiranje i vođenje projekata, raspoređivanje i dodjelu zadataka, raspodjelu ljudskih resursa i upravljanje promjenama, kaže nam autor. Također, omogućava i komunikaciju među članovima tima, obavijesti o promjenama na projektu u stvarnom vremenu, praćenje rokova, i postizanje timskih ali i individualnih ciljeva.
“Easynote podstiče saradnju i povećava interakciju među zaposlenima, što direktno utiče na produktivnost. Osim toga olakšava organizaciju rada, a potpomaže i kod praćenja rezultata rada, što doprinosti transparentnosti u poslu. Kako su svi ljudi sa kojim radimo, i zadaci na jednom mjestu u cloudu, sa lakoćom se možemo vratiti na svoje ranije radne obaveze, i lakše se pripremiti za nove”, ističe Zahirović osnivač i CEO Easynota.
Kako je sve počelo
Prva verzija Easynota lansirana je 2016. godine kao pilot projekat iz potrebe da Zahirović svoje privatne projekte vodi na jednom mjestu.
“U trenutku kada sam krenuo sa Easynotom na tržištu nije bilo jednostavnih i ekonomičnih aplikacija u kojima sam mogao voditi kako privatne, tako i poslovne projekte. U ponudi su bila skupa rješenja za velike timove, i uglavnom za korporacije, a manje za mala i srednja preduzeća. Cilj mi je bio riješiti taj problem, i napraviti aplikaciju dostupnu svima”, kaže Zahirović.
Vremenom je Easynote unaprijeđen dodavanjem novih aplikacija i funkcionalnosti, što je rezultiralo sa čak 60.000 registrovanih korisnika iz cijelog svijeta koji svoje projekte i timove vode upravo u ovoj aplikaciji. Easynote je proglašen jednom od najboljih task menadžer aplikacija u 2017. i 2018. godini od strane Capterre, vodeće Internet stranice za recenziju softvera.
Vrijednost tržišta softvera za saradnju će se udvostručiti do 2023.
Tržište softvera za kolaboraciju, odnosno softvera za saradnju u poslovnom okruženju, će se prema Gartnerovim prognozama do 2023. gotovo udvostručiti, te s prošlogodišnjih 2,7 milijardi američkih dolara vrijednosti skočiti na 4,8 milijardi.
Globalni giganti poput Microsofta i Googla se kreću prema Cloud rješenjima za saradnju i produktivnost, i nastoje da to bude jedna platforma koja će pokriti sve potrebe. Međutim, još uvijek niti jedan pojedinačni dobavljač ne može pokriti sve potrebe, s obzirom na to da tržište od takvih platformi očekuje da pored aplikacija za saradnju pokriju i segmente prodaje, marketinga, ljudskih resursa, aplikacija za praćenje troškova i slično.
Vođen ovom činjenicom Zahirović je proteklu godinu dana proveo razvijajući novu verziju Easynota, koja će u budućnosti ponuditi jedinstven biznis model, ali i inovativne aplikacije i funkcionalnosti koje još uvijek nisu viđene na tržištu.
Globalni proizvod, lokalna pamet
Uz minimalna ulaganja i veliku posvećenost Easynote ponosno konkurira dokazanim igračima poput Asane, Trella, Slacka, Microsoftovog Teamsa, Monday.com, Zoha i slično.
Beta verzija novog Easynota je puštena jučer, a Zahirović je razvio u saradnji sa sarajevskom IT kompanijom Ankora. Pored novih funkcionalnosti posebno ističe intuitivni dizajn, koji će korisnicima Easynota pomoći da čim uđu u aplikaciju odmah krenu sa radom, bez dodatnog učenja kako softver funkcioniše, što je mana mnogih sličnih aplikacija.
Najavljuje da je ovo samo osnovna verzija, i početak globalne ekspanzije. Očekuje još mnogo rada i poboljšanja praćena inovacijama i globalnim trendovima. Beta verziju Easynota možete testirati na linku, a nakon toga i besplatno koristiti.
Preuzeto: klix.ba