Бањалучанин са Шведском адресом Менсур Захировић, развио је Easynote, нову генерацију софтвера за продуктивност и сарадњу у пословном окружењу.

Easynote је апликација која се користи за планирање и вођење пројеката, распоређивање и додјелу задатака, расподјелу људских ресурса и управљање промјенама, каже нам аутор. Такође, омогућава и комуникацију међу члановима тима, обавијести о промјенама на пројекту у стварном времену, праћење рокова, и постизање тимских али и индивидуалних циљева.

“Easynote подстиче сарадњу и повећава интеракцију међу запосленима, што директно утиче на продуктивност. Осим тога олакшава организацију рада, а потпомаже и код праћења резултата рада, што доприности транспарентности у послу. Како су сви људи са којим радимо, и задаци на једном мјесту у цлоуду, са лакоћом се можемо вратити на своје раније радне обавезе, и лакше се припремити за нове”, истиче Захировић оснивач и CEO Easynota.

Прва верзија Easynota лансирана је 2016. године као пилот пројекат из потребе да Захировић своје приватне пројекте води на једном мјесту.

“У тренутку када сам кренуо са Easynotom на тржишту није било једноставних и економичних апликација у којима сам могао водити како приватне, тако и пословне пројекте. У понуди су била скупа рјешења за велике тимове, и углавном за корпорације, а мање за мала и средња предузећа. Циљ ми је био ријешити тај проблем, и направити апликацију доступну свима”, каже Захировић.

Временом је Easynote унапријеђен додавањем нових апликација и функционалности, што је резултирало са чак 60.000 регистрованих корисника из цијелог свијета који своје пројекте и тимове воде управо у овој апликацији. Easynote је проглашен једном од најбољих таск менаџер апликација у 2017. и 2018. години од стране Цаптерре, водеће Интернет странице за рецензију софтвера.

Тржиште софтвера за колаборацију, односно софтвера за сарадњу у пословном окружењу, ће се према Гартнеровим прогнозама до 2023. готово удвостручити, те с прошлогодишњих 2,7 милијарди америчких долара вриједности скочити на 4,8 милијарди.

Глобални гиганти попут Микрософта и Гугла се крећу према Цлоуд рјешењима за сарадњу и продуктивност, и настоје да то буде једна платформа која ће покрити све потребе. Међутим, још увијек нити један појединачни добављач не може покрити све потребе, с обзиром на то да тржиште од таквих платформи очекује да поред апликација за сарадњу покрију и сегменте продаје, маркетинга, људских ресурса, апликација за праћење трошкова и слично.

Вођен овом чињеницом Захировић је протеклу годину дана провео развијајући нову верзију Easynota, која ће у будућности понудити јединствен бизнис модел, али и иновативне апликације и функционалности које још увијек нису виђене на тржишту.

Уз минимална улагања и велику посвећеност Easynote поносно конкурише доказаним играчима попут Asane, Trella, Slacka, Microsoftovog Teamsa, Monday.com, Zoha и слично.

Бета верзија новог Easynota је пуштена јуче, а Захировић је развио у сарадњи са сарајевском ИТ компанијом Анкора. Поред нових функционалности посебно истиче интуитивни дизајн, који ће корисницима Easynota помоћи да чим уђу у апликацију одмах крену са радом, без додатног учења како софтвер функционише, што је мана многих сличних апликација.

Најављује да је ово само основна верзија, и почетак глобалне експанзије. Очекује још много рада и побољшања праћена иновацијама и глобалним трендовима. Бета верзију Easynota можете тестирати на линку, а након тога и бесплатно користити.

Преузето: klix.ba