U cilju unapređenja usluga prema građanima općine Jajce, posebno građanima Jajca koji žive u dijaspori, te efikasnijeg rješavanja zahtjeva građana, Općina Jajce je, nakon uvođenja usluge E-matičar, uspostavila i uslugu „Servis 48h“ koji za cilj ima da se podnositelju zahtjeva, u roku od 48 sati od podnošenja zahtjeva, daje odgovor o rješavanju ili statusu problema, koristeći moderne i funkcionalne metode i resurse.

Uspostavljanje „Servisa 48h“ je rezultat zajedničkog rada na poboljšanju suradnje i komunikacije sa dijasporom putem projekta Dijaspora za razvoj, koji je zajednički projekt Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH i Vlade Švicarske, u partnerstvu sa UNDP BiH i IOM BiH.

„Servisom 48h“ se obuhvataju  usluge javne uprave, javnih poduzeća i ustanova čiji je osnivač Općina Jajce.

„Servis 48h“ je u potpunosti u funkciji građana/korisnika, pomoću kojeg lakše, brže i ekonomičnije i efikasnije rješavaju probleme iz nadležnosti davatelja javnih usluga.

Svim građanima, gospodarstvenicima, potencijalnim investitorima i drugim korisnicima, posebno onim u dijaspori pruža se mogućnost da pomoću ovog servisa prijave određeni problem u nadležnosti općinskih službi za upravu i javnih institucija i poduzeća čiji je osnivač Općina Jajce i dobiju povratni odgovor, informaciju ili obavijest o status rješavanja zahtjeva najkasnije u roku od 48 sati.

Zahtjev za rješavanje problema iz općinskih službi za upravu, javnih poduzeća i ustanova čiji osnivač je Općina Jajce može se podnijeti putem aplikacije „Servis 48h“  klikom na ikonicu obilježenu oblačićem ispod slike na naslovnici službene web stranice Općine Jajce https://www.opcina-jajce.ba/

Osobni podaci koji mogu ugroziti privatnost podnositelja zahtjeva neće biti objavljeni na web stranici Općine Jajce, izuzev onih sa odobrenjem za objavu od strane podnositelja zahtjeva na što će korisnici usluge „Servis 48h“ biti obaviješteni  u aplikaciji za podnošenje zahtjeva.

 

Preuzeto: opcina-jajce.ba