Izeta i Munib Salihefendić godinama vode tvrtku u Jajcu koja se bavi fiskalizacijom, mrežama održavanja i IT podrškom na lokalnoj razini. Zahvaljujući iskustvu i radu u Danskoj, ali i spremnosti Munibovog brata Amira koji također globalno vodi uspješnu IT tvrtku, prošle godine odlučili su napraviti korak naprijed i okrenuti se razvoju softverskih rješenja. Tako se rodila ideja o tvrtki “Smart387”, lansiranoj u najteže vrijeme pandemije, koja već sada stoji iza jedne uspješne priče – aplikacije RecApp, koja olakšava kupnju i nadzire ponašanje kupaca u online prostoru.

“Ponosni smo na naš mladi tim stručnjaka koji su bili odlučni realizirati ovu aplikaciju do kraja. Njime smo pokazali da Bosna i Hercegovina ima znanje i talent da može predložiti originalna rješenja na svjetskom tržištu. Aplikaciju smo integrirali s platformom Shopify, najbrže rastućom mrežom e-commerce online trgovina širom svijeta, koja potiče razvoj malog poduzetništva i olakšava prodaju svima onima koji su u početnoj fazi razvoja tvrtke. Aplikacija RecApp pomaže vlasnicima trgovina Shopify da svojim kupcima ponude personaliziranu preporuku proizvoda u stvarnom vremenu. To znači da svojim kupcima mogu preporučiti najrelevantnije proizvode koji bi ih mogli zanimati i ponuditi proizvode u trenutku kada kupac traži mogućnosti. U konačnici, to bi trebalo rezultirati boljim angažmanom kupaca, kao i većom dobiti prodavača”, kaže Izeta.

Aplikacija je prepoznata na ovoj platformi, a omogućuje da putem brze i jednostavne instalacije prodavač može lakše pratiti i prilagoditi svoju ponudu ponašanju i potrebama korisnika u pogledu dostupnosti, vidljivosti i realizacije kupnji u online trgovini.

“Mi pružamo način da tvrtka razvije personaliziranu preporuku za svakog kupca. Kroz nekoliko dobro testiranih funkcionalnosti nudimo dobar alat za rast tvrtke. U vremenu brzog kretanja nikada nije bilo važnije steći, održati ili povećati svoj tržišni udio i broj kupaca koji vam se vraćaju. Korisnici su zadovoljni, nemaju poteškoća s brzim učitavanjem željenih proizvoda i ponudom preporučenih predmeta. Ova aplikacija pomaže u promociji, a pametni dodaci za preporuke ugrađeni su u vašu ‘prezentaciju’ na način koji se prirodno uklapa u vašu trgovinu ”, dodaje Munib.

Zahvaljujući podršci i suradnji s USAID-ovim projektom “Diaspora Invest” i Poslovnim centrom Bosne i Hercegovine. dijaspore, u timu „Smart387“ računaju na ‘dobru riječ’ dijaspore.

“Na globalnom tržištu izuzetno je važno da postanete prepoznatljivi u različitim zajednicama, širite dobre vijesti, a preporuka je ono što vas čini trajno održivim. Mislim da vrijeme IT kreativne industrije u BiH tek dolazi i da će svijet prepoznati koliko potencijala i snage imamo za izgradnju svojih ideja, a ne samo izvršavanje ideja koje dođu po narudžbi. Prevladali smo teško razdoblje pandemije, vjerujem da naša dijaspora može lokalnim tvrtkama pomoći da dođu do novih klijenata, uđu na međunarodno tržište i naprave proboj. Ovim putem pozivam našu bh. dijasporu, koja izravno ili neizravno posluje ili zna nekoga tko posluje na platformi Shopify. Trenutno smo u fazi izrade plana za novu aplikaciju Shopify i informacije o našim aktivnostima možete pratiti putem društvenih mreža”, zaključuje Izeta.

Preuzeto: Dijaspora Invest