Agencija Balkantina, uz potporu Švicarske Vlade, uputila je javni poziv poduzećima, kućanstvima i pružateljima ruralnog turizma da se registriraju na zajedničkoj platformi www.rural.ba, projektu za razvoj ruralnog turizma koji će koristi imati i korisnici i tvrtke.
Ova web platforma razvija i nudi turističke usluge, proizvode i sadržaje u ruralnim područjima BiH, s fokusom na zadovoljavanje potreba ljubitelja ruralne gastronomije, kulture, prirode i avanture, a provodi se kroz aktivnosti projekta MarketMakers. Projekt MarketMakers podržava Vlada Švicarske, a provodi ga konzorcij Helvetas Schweiz i @Kolektiv (MojPosao.ba).
Svi registrirani poslovni subjekti koji djeluju u ruralnim područjima, seoska domaćinstva, proizvođači koji prodaju na kućnom pragu i ostali sudionici kojima je potreban jedinstven glas o gastronomskoj i turističkoj ponudi, kulturni i rekreacijski sadržaji u ruralnim područjima u BiH mogu se prijaviti za sudjelovanje.
Uključivanjem što većeg broja poduzeća u projekt, bit će lakše skrenuti pažnju na nedovoljno iskorištene lokalne turističke potencijale ruralnih područja, posebno u vrijeme teškog kretanja izvan granica BiH.
Platforma www.rural.ba služit će i kao servis za prezentaciju i povezivanje seoskih domaćinstava. Seoska odredišta i sadržaji koje nude putem platforme bit će lakše povezana s domaćim i stranim gostima te turističkim i razvojnim agencijama. Istodobno će seoska domaćinstva lakše profilirati i brendirati svoju ponudu, proširiti bazu gostiju, uvesti i tako racionalnije koristiti prirodne, kulturne, gastronomske i druge sadržaje u svojoj okolini.
Platformu Rural.ba odnedavno prati i kampanja “Haj ‘na selo” koja poziva stanovništvo da posjeti bh. sela kao najpoželjnija turistička odredišta. Kampanja se provodi na pet kanala na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln i Youtube, objavila je agencija Balkantina.
Preuzeto: biznis.ba/FENA/rural.ba