• Bosanski
  • Hrvatski
  • Српски
  • Вијести

    ОТВОРЕН ПРОЦЕС ЈАВНИХ КОНСУЛТАЦИЈА НА НАЦРТ ПРАВИЛНИКА О ЕВИДЕНЦИЈИ НАУЧНОГ И ПОСЛОВНОГ ИСЕЉЕНИШТВА И ИСТАКНУТИХ ПОЈЕДИНАЦА У ИСЕЉЕНИШТВУ ИЗ БОСНЕ И ХЕРЦЕГОВИНЕ

    Министарство за људска права и избјеглице Босне и Херцеговине започиње процес јавних консултација на нацрт Правилника о евиденцији научног и пословног исељеништва и истакнутих појединаца у исељеништву из Босне и Херцеговине. У складу са Правилима за консултације у изради правних прописа („Службени гласник БиХ“, број 5/17), процес јавних консултација је...

    “Да вам Минка нешто каже” – нова књига Хазима Хаџића

    Босанскохерцеговачки писац Хазим Хаџић, 23-годишњи студент Одсјека за театар, филм и медијску писменост у Бечу, у којем живи и ради већ неколико година, објавио је нову књигу под називом “Да вам Минка нешто каже”. Ријеч је о фиктивном женском лику младе дјевојке по имену Минка, који је својим хумористичним коментарима...

    Фондација Будућност БиХ први пут у Куала Лумпуру

    Распоредом својих путовања и бројних радних посјета Босанцима и Херцеговцима који живе и дјелују широм свијета, Фондација Будућност БиХ (BH Futures Foundation) стигла је 16. јануара 2020. године у Куала Лумпур. Заједница Босанаца и Херцеговаца у Куала Лумпуру није многобројна и окупљања су права ријеткост. Међутим, то за Лејлу Сеперовић,...

    У Бону одржано предавање о повратку из дијаспоре у Босну и Херцеговину

    У вријеме масовних одлазака из наше земље, а посебно емиграције младих и високо образованих, један мали број босанскохерцеговачких грађанки и грађана се одлучује урадити управо супротно. Посједују двојна држављанства, економску и социјалну сигурност, као и културолошку и образовну интегрисаност у развијеним земљама Западне Европе, САД-а, Аустралије и Канаде. Међутим, напуштају...

    “Сервис 48х” – нова електонска услуга Општине Јајце

    У циљу унапређења услуга према грађанима општине Јајце, посебно грађанима Јајца који живе у дијаспори, те ефикаснијег рјешавања захтјева грађана, Општина Јајце је, након увођења услуге Е-матичар, успоставила и услугу „Сервис 48х“ који за циљ има да се подносиоцу захтјева, у року од 48 сати од подношења захтјева, даје одговор...

    Питајте нас