Изета и Муниб Салихефендић у Јајцу већ годинама воде компанију која се бави фискализацијом, мрежама одржавања и ИТ подршке на локалном нивоу. Захваљујући искуству и рада у Данској, али и спремности Мунибовог брата Амира који такођер води успјешну ИТ компанију на глобалном нивоу, у прошлој години су се одлучили направити корак напријед и окренути се развоју софтверских рјешења. Тако је рођена идеја компаније „Smart387“, покренута у најтежем времену пандемије, а већ сада стоји иза једне успјешне приче – апликације RecApp, која олакшава куповину и прати понашање купаца у онлајн простору.
„Поносни смо на наш млади тим стручњака који је био одлучан да реализујемо ову апликацију до краја. С њом смо показали да Босна и Херцеговина има знања и талента да може предлагати оригинална рјешења на свјетском тржишту. Апликацију смо увезали са платформом Shopify, најбрже растућом мрежом е-цоммерце онлајн продавница широм свијета, која охрабрује развој малих бизниса и олакшава продају за све оне који су у почетној фази развоја компаније. Апликација RecApp помаже власницима продавница на Shopifyu да својим купцима понуде персонализовану препоруку производа у стварном времену. То значи да својим купцима могу препоручити најрелевантније производе за које би могли бити заинтересовани и вршити понуду артикала у моменту када купац претражује могућности. У коначници би то требало резултирати бољим ангажманом купаца, као и већим профитом продавача“, поручује Изета.
Апликација је препозната на овој платформи, те омогућава да кроз брзу и једноставну инсталацију, продавац лакше прати и прилагођава своју понуду понашању и потребама корисника у погледу доступности, прегледности и реализације куповине у онлајн трговини.
„Дајемо начин да компанију развије персонализирану препоруку за сваког купца. Кроз неколико квалитетно тестираних функционалности нудимо добар алат за раст компаније. У времену брзих кретања, никада није било важније да стекнете, одржавате или повећате свој тржишни удио и број купаца који вам се враћају. Корисници су задовољни, немају потешкоћа са брзим учитавањем жељених производа и понудом препоручених предмета. Ова апликација помаже промоцију понуде, те паметни додаци за препоруку су инкорпорирани у вашу ‘презентацију’ на начин да се уклапају као природни до ваше трговине“, додаје Муниб.
Захваљујући подршци и сарадњи са УСАИД пројектом „Диаспора Инвест“ и Бизнис центром бх. дијаспоре, у тиму „Smart387“ рачунају на ‘добру ријеч’ дијаспоре.
„На глобалном тржишту је изузетно важно да постанете препознатљиви у различитим заједницама, ширите добре вијести, а препорука је оно што вас чини трајно одрживим. Мислим да вријеме ИТ креативне индустрије у БиХ тек долази, те да ће свијет препознати колико имамо потенцијала и снаге да градимо своје идеје, а не само да извршавамо замисли које долазе по наруџби. Прегурали смо тежак период пандемије, вјерујем да наша дијаспора може помоћи локалним компанијама да дођу до нових клијената, изађу на међународно тржиште и направе искорак. Овим путем позивам нашу бх. дијаспору, који директно или индиректно послују или познају некога да послује на Shopify платформи. Тренутно смо у фази израде плана за нову Shopify апликацију и информације о нашим активностима можете пратити и путем друштвених мрежа“, закључује Изета.
Преузето: Dijaspora Invest