Онлине конференција “Women Champions in Diaspora Investments”, која је окупила жене-подузетнице из различитих сегмената босанскохерцеговачке пословне дијаспоре, одржана је у организацији УСАИД пројеката “Диаспора Инвест”.
Менсура Сушић и компанија ‘Empress’ су покренули бренд опреме за врт ‘Queen of Garden’, Лилијан Сулејмановић и компанија ‘Те Ора’ су пронашле пут до свих великих продавница и трговачких ланаца у БиХ са чоколадицама ‘БарДо’.
Биљана Ловриновић је говорила о прекоокеанској комуникацији у времену пандемије и развоју компаније ‘Galop Digital’, а Емина Захировић-Пинтарић и Сара Суљановић су подијелиле своје приче о раду у цивилном друштву и пројектима ‘Рестарт’ и ‘Наша перспектива’ који дјелују на пословном повезивању дијаспоре.
– Имали смо низ интересантних тема и питања. Изузетно нам је важно да на Међународни дан жена говоримо о женама у подузетништву и њиховој улози у економском развоју БиХ – поручили су из УСАИД Пројекта “Диаспора Инвест”.
Пројекат је представио и нови јавни позив за додјелу бесповратних средстава којем је могуће приступити на grant.diasporainvest.ba, а ово окупљање је било прилика и за разговор о досадашњим искуствима подршке дијаспорским инвестицијама те приликама за нове сарадње и партнерства у будућности – закључили су из Пројекта.
Преузето: dijasporainvest. ba.