У циљу унапређења услуга према грађанима општине Јајце, посебно грађанима Јајца који живе у дијаспори, те ефикаснијег рјешавања захтјева грађана, Општина Јајце је, након увођења услуге Е-матичар, успоставила и услугу „Сервис 48х“ који за циљ има да се подносиоцу захтјева, у року од 48 сати од подношења захтјева, даје одговор о рјешавању или статусу проблема, користећи модерне и функционалне методе и ресурсе.

Успостављање „Сервиса 48х“ је резултат заједничког рада на побољшању сарадње и комуникације са дијаспором путем пројекта Дијаспора за развој, који је заједнички пројекат Министарства за људска права и избјеглице БиХ и Владе Швицарске, у партнерству са УНДП БиХ и ИОМ БиХ.

„Сервисом 48х“ се обухватају  услуге јавне управе, јавних предузећа и установа чији је оснивач Општина Јајце.

„Сервис 48х“ је у потпуности у функцији грађана/корисника, помоћу којег лакше, брже и економичније и ефикасније рјешавају проблеме из надлежности даваоца јавних услуга.

Свим грађанима, привредницима, потенцијалним инвеститорима и другим корисницима, посебно оним у дијаспори пружа се могућност да помоћу овог сервиса пријаве одређени проблем у надлежности општинских служби за управу и јавних институција и предузећа чији је оснивач Општина Јајце и добију повратни одговор, информацију или обавијест о статус рјешавања захтјева најкасније у року од 48 сати.

Захтјев за рјешавање проблема из општинских служби за управу, јавних предузећа и установа чији оснивач је Општина Јајце може се поднијети путем апликације „Сервис 48х“  кликом на иконицу обиљежену облачићем испод слике на насловници службене wеб странице Општине Јајце https://www.opcina-jajce.ba/

Лични подаци који могу угрозити приватност подносиоца захтјева неће бити објављени на wеб страници Општине Јајце, изузев оних са одобрењем за објаву од стране подносиоца захтјева на што ће корисници услуге „Сервис 48х“ бити обавијештени  у апликацији за подношење захтјева.

 

Преузето: opcina-jajce.ba