Амбасадорка Босне и Херцеговине у Србији Аида Смајић је 20. фебруара 2020. године посјетила излагаче из Босне и Херцеговине на 42. Међународном сајму туризма који се од 20. до 23. фебруара 2020. године одржава у Београду. На 42. Међународном сајму туризма и три сродне манифестације, Сајам вина, Међународни сајам опреме за хотелијерство и угоститељство, и Сајам сувенира, међу више од 900 излагача из 40 земаља, учествују и излагачи из Босне и Херцеговине.

Амбасадорица Смајић је посјетила штанд Босне и Херцеговине на којем су се заједнички представиле Туристичка заједница Кантона Сарајево, кластер туристичке заједнице Херцеговчко-неретванског Кантона, те Туристичка заједница Тузланског Кантона и града Тузле. Амбасадорица Смајић се у разговорима са директорима ових туристичких заједница интересирала о досадашњим успјесима, резултатима, могућностима и предстојећим активностима у овом брзорастућем сегменту привредне дјелатности БиХ, али и о проблемима са којима се свакодневно сусрећу запослени у овој области.

Амбасадорица Смајић је посјетила и штанд Туристичке организације Републике Српске гдје је присуствовала свечаној презентацији туристичких и бањских потенцијала Вишеграда. Презентацији су присуствовали предсједници општина Фоча и Вишеград, те представници других општина са овог подручја као и хотелијери који су презентацију туристичких потенцијала Вишеграда употпунили гастрономском понудом традиционалних јела и специјалитета. На штанду су представљени и туристички потенцијали олимпијске планине Јахорине као и интересантна туристичка понуда града Требиња.

Амбасадорица Смајић је у разговорима са учесницима и презентерима љепота и могућности туризма у Босни и Херцеговини изразила задовољство достојанственом презентацијом и понудила помоћ Амбасаде Босне и Херцеговине у Београду, а све у циљу бољег, квалитетнијег и заједничког наступа на оваквим догађајима. Да би Босну и Херцеговину брендирали као државу, закључци су након разговора са представницима и промоторима БиХ туризма на сајму у Београду, морамо промовирати свој мултикултурални и мултиетнички идентитет, почети истински вољети њене природне љепоте, културно и историјско наслијеђе и градити репутацију стабилне, модерне и функционалне државе, уз много више улагања. Брендирање државе важно је не само због привлачења страних туриста и инвеститора, него и за оснаживање улоге Босне и Херцеговине у политичким и међународним односима.