Агенција Балкантина је уз подршку Владе Швицарске упутила јавни позив пословним субјектима, домаћинствима и пружатељима услуга руралног туризма да се региструју на заједничкој платформи www.rural.ba , пројекту за развој руралног туризма од које ће користи имати и корисници и бизнис.

Та wеб платформа развија и нуди туристичке услуге, производе и садржаје у руралним крајевима БиХ, уз фокус на задовољавање потреба љубитеља руралне гастрономије, културе, природе и авантуризма, а имплементира се и кроз активности МаркетМакерс пројекта. МаркетМакерс пројекат је подржан од Владе Швицарске, а имплементира га конзорциј Helvetas Schweiz и @Колектив (МојПосао.ба).

За учешће се могу пријавити сви регистрирани пословни субјекти који обављају дјелатност у руралним крајевима, рурална домаћинства, произвођачи с продајом на кућном прагу и други учесници којима је потребан јединствени глас о гастрономској и туристичкој понуди, културним и рекреативним садржајима у руралним крајевима у БиХ.

Укључивањем што већег броја бизниса у пројекат, лакше ће се скренути пажња на недовољно искориштене локалне туристичке потенцијале руралних подручја, посебно у вријеме отежаног кретања  изван граница БиХ.

Платформа www.rural.ba  ће послужити и као сервис за презентацију и увезивање сеоских домаћинстава. Руралне дестинације и садржаји које оне нуде преко платформе ће се лакше повезати са домаћим и страним гостима те туристичким и развојним агенцијама. Истовремено, сеоска домаћинства ће лакше профилирати и брендирати своју понуду, ширити базу гостију, увезивати се, те тако рационалније искористити природне, културне, гастрономске и друге садржаје у својој околини.

Рурал.ба платформу однедавно прати и кампања “Хај’ на село” која позива становништво да посјети бх. села као најпожељње туристичке дестинације. Кампања се реализира на пет канала друштвених мрежа: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln и Youtube, саопштено је из агенције Балкантина.

Преузето: biznis.ba/FENA/rural.ba