УСАИД пројекат “Диаспора Инвест” представио је данас четверодневни програм едукације за мала и средња предузећа из области продаје и комуникације.
Ријеч је другој генерацији полазника SME Sales and Communications Education Програма, који је осмишљен и реализован у сарадњи са предавачима Јасмином Хасанчевићем и Младеном Комарицом.
“Циљ је да кроз овај програм, у времену пандемије Ковид-19, наставимо радити на развоју капацитета запослених у компанијама које су затражиле техничку подршку нашег Пројекта. Имамо позитивне повратне информације од учесника и учесница. Ово се може сматрати и наставком ранијих активности које смо кроз програм ДБЦ онлајн реализовали из Бизнис центра бх. дијаспоре, а гдје кроз комуникацију са предузетницима препознајемо које су потребе додатне едукације радника”, поручују из УСАИД Пројекта “Диаспора Инвест”.
Двадесет полазника SME Sales and Communications Education Програма из компанија покренутих захваљујући инвестицијама бх. дијаспоре, имали су прилику сазнати више о техникама продаје, корпоративном идентитету и психологији продаје.
“Јасно је да постоји интерес за едукације које на посебан начин појашњавају и посебне промјене околности у контексту пандемије те начина како комуницирамо у пословној заједници. Бизнис центар бх. дијаспоре и УСАИД пројекат “Диаспора Инвест” настоје на овај начин помоћи инвеститорима. На том трагу, желимо напоменути да је још увијек отворен позив за техничку подршку компанијама са дијаспорским учешћем који управо и тако могу пријавити какве би тренинге и обуке сматрале корисним за развој властитих капацитета”, закључују из УСАИД пројекта “Диаспора Инвест”.
Преузето: клиx.ба