Ambasadorica Bosne i Hercegovine u Srbiji Aida Smajić je 20. februara 2020. godine posjetila izlagače iz Bosne i Hercegovine na 42. Međunarodnom sajmu turizma koji se od 20. do 23. februara 2020. godine održava u Beogradu. Na 42. Međunarodnom sajmu turizma i tri srodne manifestacije, Sajam vina, Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, i Sajam suvenira, među više od 900 izlagača iz 40 zemalja, učestvuju i izlagači iz Bosne i Hercegovine.

Ambasadorica Smajić je posjetila štand Bosne i Hercegovine na kojem su se zajednički predstavile Turistička zajednica Kantona Sarajevo, klaster turističke zajednice Hercegovčko-neretvanskog Kantona, te Turistička zajednica Tuzlanskog Kantona i grada Tuzle. Ambasadorica Smajić se u razgovorima sa direktorima ovih turističkih zajednica interesirala o dosadašnjim uspjesima, rezultatima, mogućnostima i predstojećim aktivnostima u ovom brzorastućem segmentu privredne djelatnosti BiH, ali i o problemima sa kojima se svakodnevno susreću zaposleni u ovoj oblasti.

Ambasadorica Smajić je posjetila i štand Turističke organizacije Republike Srpske gdje je prisustvovala svečanoj prezentaciji turističkih i banjskih potencijala Višegrada. Prezentaciji su prisustvovali predsjednici opština Foča i Višegrad, te predstavnici drugih opština sa ovog područja kao i hotelijeri koji su prezentaciju turističkih potencijala Višegrada upotpunili gastronomskom ponudom tradicionalnih jela i specijaliteta. Na štandu su predstavljeni i turistički potencijali olimpijske planine Jahorine kao i interesantna turistička ponuda grada Trebinja.

Ambasadorica Smajić je u razgovorima sa učesnicima i prezenterima ljepota i mogućnosti turizma u Bosni i Hercegovini izrazila zadovoljstvo dostojanstvenom prezentacijom i ponudila pomoć Ambasade Bosne i Hercegovine u Beogradu, a sve u cilju boljeg, kvalitetnijeg i zajedničkog nastupa na ovakvim događajima. Da bi Bosnu i Hercegovinu brendirali kao državu, zaključci su nakon razgovora sa predstavnicima i promotorima BiH turizma na sajmu u Beogradu, moramo promovirati svoj multikulturalni i multietnički identitet, početi istinski voljeti njene prirodne ljepote, kulturno i historijsko naslijeđe i graditi reputaciju stabilne, moderne i funkcionalne države, uz mnogo više ulaganja. Brendiranje države važno je ne samo zbog privlačenja stranih turista i investitora, nego i za osnaživanje uloge Bosne i Hercegovine u političkim i međunarodnim odnosima.